مقاله-ترجمه-شده-قابلیت-مدیریت-دانش-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-و-کیفیت-خدمات
مقاله ترجمه شده قابلیت مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 598 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده قابلیت مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات ، در قالب فایل Word و در حجم 28 صفحه، به همراه مقاله انگلیسی چاپ شده در سال 2016.

عنوان اصلی مقاله:
Knowledge management capability, customer relationship management, and service quality
سال چاپ: 2016
منبع:
Journal of Enterprise Information Management

بخشی از متن ترجمه:
مصرف کنندگان در حال حاضر دسترسی آسان به اطلاعات در اینترنت دارند و به خوبی با استفاده از تکنولوژی در ارتباطند، آنها به راحتی می توانند قیمت ها را از طریق اینترنت مقایسه کنند و از این رو اهمیت مزایای غیر قیمتی مانند کیفیت خدمات به عنوان وسیله ای برای جذب و حفظ مشتری بسیار زیاد شده است (Ueltschy و همکاران، 2009). علاوه بر این، هنگامی که برای یک مشتری تجربه لذت بخش مطرح است، این تجربه خدمات است که به یک انتظار خدمت جدید تبدیل خواهد شد، و بنابراین تجربه بعدی با قبلی مقایسه می شود. بنابراين، بنگاهها بايد بدون وقفه در راستای انتظارات مشتری برای ارائه خدمات رضایت بخش و افزایش خدمات کیفیت پیش بروند (Fang وTsai  2005).

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


اسرا نوین

تحقیق درمان شناختي رفتاري و اصول آن (CBT)

تحقیق تئوری نمایندگی و کاربرد آن در حسابداری

تحقیق فرضیه بازار کار و تأثیر آن در حسابداری

تحقیق تأمین مالی خارج از ترازنامه

تحقیق مدیریت موجودی توسط فروشنده (VMI)

تحقیق حسابداری محیط زیست

تحقیق چالش های انتقال تکنولوژی و بررسی آن ها در ایران

خدمات ,مشتری ,مدیریت ,مقاله ,کیفیت ,ترجمه ,کیفیت خدمات ,ارتباط با ,با مشتری ,و کیفیت ,مدیریت ارتباط ,دانش، مدیریت ارتباط ,مدیریت دانش، مدیریت ,قابلیت مدیریت دانش،

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اندیمشک - گوگل فصلنامه علمی نسیم کوثر توازن - تحقیقات حسابداری و حسابرسی تیم توسعه خانه عدالت ایزد منان ایران کامپیوتر بلاگی برای فایل ها setarehsoheylf ♡♡نوید زندگی♡♡ فروش کتاب های آموزشی دانلود فایل